Ienhoito

Iensairaudet ovat karieksen jälkeen toiseksi levinnein suuontelon sairaus. Yleistettynä iensairaudet voi jakaa kahteen eri tyyppiin: ientulehdus eli gingiviitti ja parodontiitti eli hampaan kiinnityskudosta vahingoittava tulehdus.

Iensairauksien hoito on monimutkaista ja pitkäajallista. Iensairauksien hoidossa on tärkeää lääkärin ja potilaan välinen hyvä yhteistyö, pitkäaikainen hoitotuloksen seuraaminen ja säännölliset kontrollit, jotta sairauden eteneminen saataisiin pysäytettyä ja vältettäisiin hampaiden menettäminen.

Meidän klinikallamme ensimmäisellä iensairauden konsulaatiokäynnillä tehdään tarvittavat tutkimukset potilaan ikenien tilanteen kartoittamiseksi. Tapaamisella hammaslääkärimme selittävät potilaalle iensairauksien taustasyitä, hoidon olemusta ja antavat neuvoja sairauden pitämiseen hallinnassa.

Ravijuhtumid

33-vuotias mies 51-vuotias nainen – iensairaudet 48-vuotias nainen – puuttuvat hampaat 33-vuotias mies – puuttuva etuhammas 45-vuotias nainen – puuttuvia hampaita

Meidän palvelumme:

Lahjakortti

Ensiapu

Juurihoito

Ensimmäinen käynti

Hammashygieenikon palvelut

Ienhoito

Protetiikka

Oikomishoito

Implantologia

hambaravi narkoosis

Suukirurgia

Röntgenkuvat

Logopeedia

Puheterapeutin palvelut

Klinikka 32 henkilökuntaan kuuluvat erikoislääkärit kaikilta hammashoidon eri aloilta.

Meidän hammaslääkäriklinikallame lääkärit tekevät tiivistä yhteistyötä, jotta jokaiselle potilaalle löytyisi sopivin hoitoratkaisu.

Klinikka 32:n erikoislääkärit käyvät säännöllisesti kansainvälisissä koulutuksissa pysyäkseen uusimman tiedon tasalla hammashoidon trendeissä.

Kliinik 32:n visio on tulla hankalia tapauksia ratkaisevaksi hammashoidon unelmatiimiksi, joka onnistuneen hoidon avulla kohottaa potilaan itsetuntoa ja antaa elämälle lisäarvoa.